40 מתנדבים חדשים הוכשרו ככונני מד"א והצלה

    אתר קול חי 1 Comment on 40 מתנדבים חדשים הוכשרו ככונני מד"א והצלה
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    40 מתנדבים הוכשרו באחרונה לשמש ככוננים מוסמכים מטעם מד"א וארגון  'הצלה' ויחלו לצאת לאירועי החירום על מנת להעניק מענה מהיר ומקצועי עד לבוא האמבולנס.

    עשרות המתנדבים החדשים סיימו בהצלחה קורס חובשים ונהגי אמבולנס ובטקס רב רושם קיבלו לידיהם את קוד הכונן הרשמי מטעם מד"א כמו גם תיק ציוד אישי להגשת הסיוע הרפואי.

    בטקס שנערך נכחו יו"ר 'הצלה' הרב אשר שלומוביץ', מ"מ מנהל מרחב דן במד"א מר מיקי סגל, ואחראי המתנדבים מושיקו מוסקוביץ.

    מלבד ההכשרה הרפואית המקצועית זכו הכוננים לעבור הכשרה הלכתית. במהלך ההרצאות ההלכתיות של מיטב הרבנים ובראשם רב 'הצלה' הגרש"א שטרן רב מערב ב"ב, עמדו הרבנים על הבעיות הנוגעות לאנשי ההצלה ועל הדרכים והפתרונות ההלכתיים.

    מ"מ מנהל מרחב דן במד"א מר מיקי סגל שיבח את הכוננים החדשים ואמר "אתם נכנסים למשפחה טובה שמצילה מידי יום חיי אדם. מקצועית קיבלתם את ההכשרה הטובה ביותר כשבמקביל קיבלתם את המידע ההלכתי הנחוץ עבורכם כאנשי הצלה שומרי מצוות".

    יו"ר 'הצלה גוש דן' הרב אשר שלומוביץ' אמר: "מגן דוד אדום משקיעים מאמצים רבים על מנת להכשיר את הכוננים בצורה המקצועית ביותר ובנוסף לכך מעניקים במד"א את היכולות למתנדב שומר המצוות להעשיר אף את הידע ההלכתי הנוגע לאיש ההצלה ובליווי צמוד של הגרש"א שטרן שליט"א".

    אחראי המתנדבים במד"א מושיקו מוסקוביץ בירך אף הוא את המתנדבים החדשים וציין כי הודות להם תינתן האפשרות לקצר את זמני ההגעה לקריאות הדחופות.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כל הכבוד בוד בוד!!!!!!!!!!!!!!